Fakultet je u siječnju 2024. Godine već tradicionalno sudjelovao na 5. Zimskoj školi “Graditelji” koja se održala od 3. do 5. siječnja. Fakultet je sudjelovao s tri radionice: “Zgradotres”, “Mostovi od špageta” i “Modu promjeni – recikliraj – odjeni".
U 2024. Godini, Povjerenstvo za popularizaciju znanosti je pokrenulo događaj za studente naziva “Struka i znanje u šalici kave”. "Struka i znanje u šalici kave" je zamišljen kao događaj za neformalnu razmjenu ideja, iskustava i znanja iz područja građevinarstva i arhitekture. Tijekom događaja, sudionici imaju priliku čuti priče i savjete različitih stručnjaka iz područja građevinarstva i arhitekture te saznati o njihovim iskustvima s prvim poslovima, zahtjevima u projektiranju, i pripremi za rad u struci. Sve to odvija se u opuštenoj atmosferi kafića, uz šalicu kave u ruci, pružajući jedinstvenu priliku za učenje i inspiraciju. Kroz 2024. Godinu, održana su četiri ovakva događaja:
Dana 12. veljače 2024. Godine Fakultet je ugostio maturante Tehničke škole Ruđera Boškovića Vinkovci. Maturantima je održano motivacijsko predavanje, kao i radionica u laboratoriju fakulteta. Kroz interaktivnu radionicu, maturanti su se upoznali s osnovnom opremom u laboratorij
Dana 20. ožujka 2024. Povjerenstvo za popularizaciju znanosti je održalo radionicu “Vidjeti okom nevidljivo” za učenike osnovne škole Frana Krste Frankopana.
Članovi Povjerenstva su tokom siječnja i veljače 2024. godine održali pet motivacijskih predavanja za maturante u sljedećim srednjim školama:
Građevinski i arhitektonski fakultet je također sudjelovao na Festivalu znanosti 2024., čija je glavna tema bila “Inteligencija”. Građevinski i arhitektonski fakultet je sudjelovao sa 6 radionica (Inteligentni materijali, pametne konstrukcije; Inteligentne i toplinske kamere: što je što i koliko je što toplo; Potraži QR-Potakni IQ; Skockana geometrija; Moderne kuće od blata; Inteligentno inženjerstvo: Mostovi od balze) i sa 7 prezentacija postera (Umjetna inteligencija u arhitekturi; Pametne zgrade koje inspiriraju; Inteligentna (pametna) kuća; Umjetna inteligencija u pametnim gradovima: promet; Inteligentni protupotresni sustavi; Umjetna inteligencija kao krajnje ostvarenje simulakruma; Umjetna inteligencija u građevinarstvu)
Dana 17. i 18. Svibnja 2024. godine, Fakultet je sudjelovao na 1. Vikendu znanosti Osijek (MUZZA). Na Fakultetu agrobiotehničkih znanosti, tijekom dva dana posjetitelji su imali priliku sudjelovati na interaktivnim radionicama koje pokrivaju različite znanstvene discipline. Građevinski i arhitektonski fakultet je sudjelovao s dvije radionice: “Vidjeti okom nevidljivo” i “Skockana geometrija”.
Građevinski i arhitektonski fakultet ugostio je učenike osnovne škole Tin Ujević 21. svibnja 2024. godine. Učenici su pomoću grupnog rada izrađivali mostove od balze s ciljem postizanja što veće nosivosti.
U svrhu promidžbe fakulteta, Povjerenstvo za popularizaciju znanosti sudjelovalo je na Znanstvenom saboru Slavonije i Baranje 2024. godine koji se održao 17. i 18. listopada.
Članovi Povjerenstva za popularizaciju znanosti su 25. i 26. listopada 2024. godine sudjelovali na 6. Sajmu tehničke kulture – Technicoolumu. Sajam je bio namijenjen djeci i mladima s ciljem poticanja mladih za bavljenje tehničkom kulturom i znanošću STEM područja. Fakultet je sudjelovao s interaktivnom radionicom gdje su se zainteresirani mogli upoznati s djelovanjem termografske kamere i vježbati percepciju prostora na interaktivnoj igri naziva “Skockana geometrija”
Povjerenstvo za popularizaciju znanosti organiziralo je gostujuće predavanje akademika Velimira Sriće, 30. listopada 2024. godine. Gostujuće predavanje nosilo je naziv “Izazovi obrazovanja u doba velikih promjena”. Predavanje "Izazovi obrazovanja u doba velikih promjena" bavilo se ključnim pitanjima s kojima se suočava obrazovni sustav u svijetu brzih i disruptivnih promjena. Dr. Velimir Srića je govorio o globalnim trendovima i utjecaju tehnologije na obrazovanje. Analizirani su glavni problemi u obrazovnim sustavima i naznačena je potreba za promjenama. Prof. Srića je ponudio strategije za unapređenje obrazovanja i prilagodbu promjenama koristeći životne primjere.
32558