OBAVIJEST - UPISI U 1. GODINU PRIJEDIPLOMSKIH STUDIJA


Upis na prve godine prijediplomskih studijskih programa Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek

Upis na prve godine studijskih programa Građevinskog i arhitektonskog fakulteta Osijek obavlja se putem sustava e-Upisi (e-upisi.gfos.hr). Budući studenti će pristupne podatke za prijavu u spomenuti sustav dobiti na e-poštu (adresa registrirana u sustavu Postani student Nacionalnog informacijskog sustava prijava na visoka učilišta) na dan objave konačnih rang lista, u srijedu, 16. srpnja 2025. do 20:00 sati.

 

Napomena: Ako je u sustavu Postani student prijavljena adresu s domenom skole.hr i ako ta adresa više nije aktivna, treba ju promijeniti u sustavu ili poslati upit službi za tehnička pitanja vezana uz rad sustava e-upisi, na e-poštu kreso@gfos.hr. Ako je e-pošta aktivna, nije ju potrebno mijenjati.

Rang liste na jesenskom roku bit će objavljene 17. rujna 2025. Upisi na jesenskom roku provodit će se za one studijske programe na kojima ostane slobodnih mjesta nakon završenih upisa u ljetnom roku.

 

Dokumenti potrebni za upis

 

Za postupak upisa putem sustava potrebno je učitati tri dokumenta (četiri za studente koji su prethodno studirali na drugom studiju), koje je moguće unaprijed pripremiti.

Dokumentacija potrebna za upis:

  • Svjedodžba o položenoj državnoj maturi ili potvrda o položenim ispitima državne mature (u PDF, DOCX ili JPG/JPEG obliku) - dokument je moguće predati naknadno, odnosno kada postane dostupan.
  • Osobna iskaznica (u JPG/JPEG obliku) – treba priložiti obje strane osobne iskaznice.
  • Fotografija za studentsku iskaznicu (u JPG/JPEG obliku) - osoba mora biti fotografirana sprijeda (en face), otkrivena čela, bez pokrivala za glavu (šešira, kape ili marame), i to tako da glava osobe od brade do tjemena mora zauzimati 60 % visine fotografije, a pozadina mora biti bijela.
  • Ispisnica ili diploma/svjedodžba (u PDF, DOCX ili JPG/JPEG obliku) – obavezna za studente koji prethodno studirali na drugom studiju, prilaže se koristeći mogućnost “Upload ostalih dokumenata”.

 

Plaćanje troškova

Prijavom u sustav postat će dostupan dokument ponude s pripadajućom uplatnicom i podatcima za plaćanje troškova postupka.

  • Trošak upisa: 40,00 EUR
  • Trošak za projekte Studentskog zbora: 7,00 EUR
  • Trošak izrade studentske iskaznice sa standardnim grafičkim dizajnom: 11,70 EUR
  • Školarina: 

Iznos školarine od 1.120,00 EUR plaćaju studenti koji ponovno upisuju prvu godinu (prethodno su studirali na drugom studiju, ali nisu ga završili), a u prethodnoj akademskoj godini nisu stekli između 55 i 60 ECTS bodova, kao i studenti koji su već stekli kvalifikaciju na prvoj razini visokog obrazovanja, odnosno završili prijediplomski studij u redovitom statusu u Republici Hrvatskoj.

Potvrdom prihvaćanja ponude nastaje obveza podmirenja svih troškova.

 

Načini plaćanja

Uplatu troškova (i školarine) moguće je izvršiti na jedan od sljedećih načina:

  • Općom uplatnicom, bilo putem internet bankarstva ili fizičkim plaćanjem na za to predviđenim mjestima (pošta, banka, FINA i sl.).
  • Kreditnom karticom kroz sustav e-Upisi – moguće je jednokratno plaćanje ili plaćanje na rate karticama odabranih banaka. Sustav će, nakon unosa prvih šest znamenaka kartice, automatski ponuditi mogućnost odabira broja rata ako je za tu karticu omogućeno obročno plaćanje.

Rok za dostavu dokumenata

 

Rok za dostavu dokumenata i podmirenje svih troškova* je petak, 18. srpnja 2025. do 23:59. Za sve koji ne dostave dokumente i ne potvrde prihvaćanje ponude, smatrat će se da su odustali od upisa i time gube pravo na naknadni upis tijekom tog upisnog roka. Kandidat koji dobije upisni broj putem NISpVU-a, a ne upiše se na studij na kojem je ostvario pravo upisa, dužan je uplatiti oportunitetni trošak u iznosu od 400,00 EUR. Ako se taj trošak ne podmiri, kandidat neće moći ponovno prijaviti studij iste razine u sustavu NISpVU

* Rok tijekom jesenskog upisa je do 19. rujna 2025. godine do 23:59.

Obavijesti nakon upisa

Nakon što Odjel za studente i studije izvrši upis u Informacijski sustav visokih učilišta (ISVU), obavijest o tome bit će poslana e-poštom.

U roku od 10 do 15 dana, kroz sustav e-Upisi postat će dostupni podatci o AAI@EduHr korisničkom identitetu te studentskoj adresi e-pošte. Obavijest o kreiranju korisničkih identiteta bit će dostavljena e-poštom, a podatke je potrebno preuzeti unutar sustava e-Upisi.

Ako 15 dana nakon upisa ne dobijete obavijest, molimo da se javite na adresu e-pošte kreso@gfos.hr.

Ugovor o studiranju i studentsku iskaznicu studenti će dobiti na uvodnom predavanju koje će se održati 1. listopada 2025. godine.

Kontakti

Ovisno o problemu koji imate, možete se javiti na ove e-mail adrese:

  1. vmalovic@gfos.hr; emamic@gfos.hr; dvalincic@gfos.hr - za sva pitanja vezana uz upise na studij, studentska prava, dostava dokumenata, potvrde i dr.
  2. kreso@gfos.hr - za tehnička pitanja vezana uz rad sustava e-Upisi
  3. zeljka@gfos.hr - za pitanja vezana uz izradu studentskih iskaznica
  4. kreso@gfos.hr; dkrizanec@gfos.hr - za pitanja vezana uz izradu AAI@EduHr korisničkog računa i studentske adrese e-pošte.